Wanneer ontvang ik mijn bestelling?
Producten met de status 'Op voorraad' die je vóór 22:00 uur bestelt, worden dezelfde dag nog verzonden.
Standaardlevering
Binnen Nederland leveren wij via de pakketdiensten van PostNL, DHL, DPD en Trunkrs.
PostNL-afhaalpunt
Als je weinig thuis bent, kun je de bestelling laten bezorgen bij een PostNL-afhaalpunt.
Palletzending
Zendingen vanaf 30 kilo worden op een pallet verzonden en zullen geleverd worden door DHL.
EPS
Wat moet ik doen als mijn bestelling niet (compleet) is geleverd?
Mogelijk is de bestelling in meerdere pakketten verzonden. Je kunt daarom het beste de track-and-trace raadplegen.
Ik heb (een deel van) mijn bestelling niet ontvangen. Wat moet ik doen?
Wanneer de track-and-trace aangeeft dat de zending is afgeleverd, maar je hebt het pakket niet ontvangen, adviseren we je om eerst aan je buren te vragen of zij de zending hebben ontvangen. Mocht dit niet het geval zijn, dan kun je contact opnemen met onze klantenservice. Je ontvangt dan een verklaring die je dient in te vullen, te ondertekenen en retour te sturen. Zodra wij deze verklaring hebben ontvangen, zullen we samen met de vervoerder een onderzoek opstarten naar de zending.
Mijn bestelling is beschadigd geleverd. Wat nu?
Dat is natuurlijk niet de bedoeling. Neem contact op met onze klantenservice; we kijken graag met je mee naar een passende oplossing.
De bezorging is vertraagd. Wat moet ik doen?
Wat vervelend dat je pakketje vertraagd is. Je kunt via de track-and-trace van je zending een nieuwe bezorgafspraak maken. Anders zal het pakket de volgende dag alsnog worden aangeboden. Heb je je pakket na drie werkdagen nog niet ontvangen, neem dan contact op met onze klantenservice.